About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

fredag 10 september 2010

Tradera + Ego

Vinsterna från tradera som kom idag


Först ut skorna

Kan eventullet behövas klackas om. Nej men skojar du, det behövs verkligen (nej int alls besviken)




"kilten" 
Min gamla kilt (som syns lite på förra bilden. behöver fler galgar)

Ego

Mer ego (sorry för stökigt kök)


Koftan på bilderna är det ända plagget jag köpt i år. Topen är från H&M och köptes för drygt ett år sen. Jeansen från Gina Tricot och köpta för över tre år sedan. Jeans används inte ofta då jag hällre har kjol men idag kände jag för lite omväxling. Och är även sminkad idag, så går det när man har tid över på morgonen
Någon som vet var man hittar bra galgar för att hänga upp kjolar på?

Funderar på att köpa mera Flexi-8 mitt absoluta favorit hårspänne och nästintill det enda jag använder när jag sätter upp håret. De bjuder på frakt om man beställer för över 20 dollar helgen ut. Och spanat in en läcker med lila aktiga stenar som jag vill ha. De är verkligen sköna och använda och prisvärda. Tar dock runt en vecka för dem att komma fram, men är ganska snabbt med tanke på att de skickas ända från usa. Dock står det att utanför Usa är leverans tiden 2-3 veckor, men har aldrig behövt vänta mer än en vecka på leverans och de har för mig kommit direkt i brevlådan. Har väl haft turen och sluppit krångla med tull och liknade


Några av mina gamla flexi-8


I håret


De mindre storlekarna går att  till hästsvans eller half-ups


/N





0 comments:

Skicka en kommentar