About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 21 september 2010

Hosta

Ugh vakna med hosta från helvetet, hur ska det gå med att spela idag.  Får försöka ignorerat för ett litet tag. Fattar inte hur jag kan sova så lite som jag gör ibland idag fick man ca 6 timmars sömn och det är mycket för min del.

Lite kanelkaffe ska nog få mig att piggna till. Gott och blir lite annorlunda än vanligt svart kaffe, undra vad man kan göra  mer för olika smaker, undra om vanilj funkar.

Verkar inte gå något bra på tv så här tidigt på morgon, orka kolla på nyhetsmorgon och allt annat är för flamsigt. Sa jag att jag är trött. Måste lyckats göra illa mig i natt. Sen lyckas man givetvis komma på vad pojken skulle köpt hem när man inte kan sova. Linser och div bönmixer. Kan alltid användas till något och blir inte direkt dåligt så bra att ha hemma. Bara lite sent påtänkt då,
Nej ska nog ge mig in på att fixa fukost sen göra mig i ordning om jag inte kommer på något bättre att
göra
/N


 

0 comments:

Skicka en kommentar