About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 16 september 2010

Varit duktig flicka...

Fick visst tillslut lite saker gjorda. Fixat sömmarna och städat marsvinsbur. Nu är det bara råttburen kvar och sy fast en knapp på "bältet" på min ena kjol. Råttburen blir att fixa imorgon.

Borde blötlagt sojabönorna till sojamjölken. De måste juh ligga i blöt i tio timmar innan de kan kokas. Hoppas mitt lilla expriment går bra.

Mitt ena armband är äntligen tillbaka efter att varit borta nästan en vecka, låg visst hos pojkvännen, kunde han int sagt det. Dock påstår han attt han skrev på msn att han hittat men verkar inte nått mig det så.
Mina älskade armband, låter juh lite så går inte så bra att smyga på folk när jag har dem. Bilden är tagen med mobilen

Vill pierca mig igen. Kanske en industiral denna gång, men vill juh festa oxå och eftersom man inte bör dricka de första två veckorna efter man piercat mig så får nog det vänta. Eller ja har just nu inte råd att pierca mig ändå så det måste nästan vänta.

Kulturnatten är på lördag vet inte om jag kommer gå i år. Hur dumma är de som bestämde att det skulle vara natten innan valet.  Och nej vet fortfarande inte vad jag vill rösta på, har juh fortfarande inte läst på om de olika partierna. Energien  finns helt enkelt inte till det. 

Blev ris till middag idag, inte hunnit handla mat ännu. Jag måste få det gjort imorgon.

/N


0 comments:

Skicka en kommentar