About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 16 september 2010

Slappar dag

God dag!

Idag hade varit perfekt dag att fixa några sömmar som gått upp på några av mina kläder eller städa bur. Då det regnar och är solsken om vart annat men ändå väljer man att kolla på tv och lyssna på musik. Inget vettigt gjort idag nej. Eller jo jag väntar juh på att tvättmaskin ska bli klar.

Just nu fick det bli varing för övnings föräldrar, var det bästa jag kunde hitta iaf.
Blir mer förtjust i oliv seriens inpackning för varje gång jag använder den. Lär nog köpa den igen när den tar slut.

Borde gå och handla både kyl och frys ekar ganska tomt och i mitt skafferi fins bara linser, krossade tomater, grönsaksbuljong, matvete och ris. Handlar jag inte snart får jag verkligen vara fantasifull om jag inte vill äta linsburgare flera dagar irad.
Imorgon blir min blogg en månad gamla har bloggat ganska flitigt sen jag började.
Nej ska försöka ta tag i att sy så jag får det gjort återkommer kanske ikväll. Bye Bye
/N

0 comments:

Skicka en kommentar