About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 5 september 2010

Söndag

Hejsan

Nyduschad efter brors födelsedag. Missade visst tårtan då jag fick för mig att åka över till pojken vid 1 igår, nå var bara smörgåstårta. Jag avskyr smörgåstårta.
Tror vl inte vill att man ska åka med dem, allt som oftast om man måste byta buss verkar den man ska byta till nyss ha gått. Och så var det när jag skulle hem idag men var nog mest pga byte av busschaufför på första bussen annars kanske jag hade hunnit med andra bussen. Stod på deras hemsida att resan skulle ta 27min jovisst att den gör det när man får vänta 18min på andra bussen, tog snarare 47min.

Kollade igenom en av mina mejlboxar igår och hittade ett mejl från 2003 som var märkt bilder och vad fanns där om inte några urgamla bilder på mig och min första kanin. Hade letat efter dem bilderna och trodde dem var förlorade för alltid. Vilken tur man har ibland.

Fläcken 980707-070614

De gamla bilderna på mig lägger jag nog upp någon annan gång.
Tror det bara blir en uppdatering idag ska eventullet över till pojken och se en film som går på tv ikväll. Har inte den kanalen så. Dock får jag nog se den ensam. Nu är det Doctor who för ett tag framåt

0 comments:

Skicka en kommentar