About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 21 september 2010

Ugh

Fattar int hur jag kunde äta upp allt jag åt till middag igår, matlådan till idag var mindre men ändå alldels för mycket mat.  Slökollar just nu på biggest loser och ska snart till att fixa om mina naglar lyckades få nagellacket förstört. Och så kan jag inte ha det. Tur att man inte ställt undan allt så ganska enkelt att göra om, hoppas på att det blir bättre denna gång. Sen måste naglarna få vila ett tag.

Badmintonen gick bra förutom vi var tre spelar och två racket. Racketansvariga glömde så vi fick hyra. Vi var bara två som var i tid därför hyrdes bara två racket så fick turas om lite men kul hade man. Visst jag har spelat bättre men, men. Sen mot slutet kom en hel skola kändes det som så koncetrationen gick ej bra.

Imorgon är det kulturgrupp igen denna gång kulturpromenad så lär åter igen bli massa bilder tagna, eller kasnske inga alls. På tal om något helt annat mina skor jag köpte i somras läcker in så blir att använda kängorna ett tag, tur att jag har två par vardagsskor iaf. Gillar detta höstväder men läckande skor är inget trevligt. Avsykr blöta strumpor så får byta flertal gånger per dag enbart för att skorna läcker. Synd bara att kängorna tar tid att snöra. De är juh trotts allt 14håls kängor jag har, vill skaffa 20håls så himla läcker men sådana kräver planerande för att kunna använda.
Nej nu ska jag ut och röka, bara jag kan hitta ett par strumpor.

/N

0 comments:

Skicka en kommentar