About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

lördag 11 september 2010

Lördagkväll

Sitter just nu och slökollar på Leagally Blonde och dricker varm choklad, medans jag lyssnar på Nachtmar.
Antar att jag är lite musikskadad när jag inte ens stänger av för film, varför jag kollar på leagally blonde fattar jag inte gillar inte den typen av filmer. Chokladen blev alldeles för stark men har en tendens att äta upp hälften av chokladpulvert innan jag värmt chokladen så måste alltid ha i mer efteråt.

























Denna låt är i mitt tycke en av hans bättre låtar men orkar inte försöka hitta en riktig video till den


För övrigt blir det nog tradera förbud för mig för en längre tid. Lagt ut alldels för mycket pengar på shopping den senaste månaden. Jag ska juh trotts allt ha råd med en stockholmsresa någongång den här månaden troligtvis. Måste bara höra med kompis när det passar för henne.

Målade mina naglar idag orkade inte vänta tills imorgon. Det gröna lacket var inte alls den nyas jag hoppats på, hade gärna sett det lite mer glitteraktigt eller åt metallic hållet men men. Billigt var det juh trotts allt bara 25kr.
Ugh känns som jag kommer somna när som helst. Ska nog avsluta detta och återvända till filmen.

/N



0 comments:

Skicka en kommentar