About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 27 september 2010

God morgon

God morgon på er alla.
Sitter just nu och äter frukost, eller ja frukost någon skum japansk grej. Verkar vara en choklad fylld strut, lite lagom onyttigt sätt att börja dagen. Fast frågan är om jag kan äta upp hela, den är väldigt masstig den där lilla saken. Och vill smula ner hela tangentbordet. Förvånad att jag ens lyckas äta den, saker som jag inte brukar äta brukar inte gå så bra för mig att äta.

Borde tagit hostmedcin igår innan jag la mig har legat och hosta halva natten. Kändes som jag skulle spy ett  tag, tur var gjorde jag int det. Jag avskyr att spy. Dock lagom kul att ligga och hosta halva natten, men kom upp innan väckarklockan ringde. Var länge sedan det hände.

Woops har mindfullness kursen idag och åter igen glömt att göra hemuppgiften. Suck den kursen kommer nog inte ge mig något om jag inte börjar arbeta med den på fritiden, men har iaf en bra ursäket eller ja nej inte dirket. Så sjuk har jag inte varit och så svår är inte uppgifterna, bara lätta att glömma.
/Noctifer

0 comments:

Skicka en kommentar