About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 16 september 2010

Lite Nattmusik


Tyskt band (åter igen), vet inte riktigt vad jag ska säga om detta band. Gillar det för att de gillar och experimentera och blanda olika genrer. Letzte Instanz hörde jag första gången för knappt ett år sedan och gillat från första början. Mycket är nog för att de har sån variation bland låtarna.

Jag erkänner titeln är igentligen ett väldigt dåligt ordskämt då nachtmusik är tyska för nattmusik.

Ugh sitter just nu och snackar med "killkompis" på facebook.  Han är väl inte riktigt enbart intresserad av att bara vara vän med mig.   Jag kanske är dum som vill vara vän med honom, men föredrar att umgås med killar framför tjejer och släpper inte så lätt taget om vänner då jag inte är så social av mig och har en del svårigheter att frivilligt lära känna nya. De flesta jag umgås med är sådana som gått i samma skola el verksamhet med mig och umgås med väldigt få av dem på fritiden.

Suck idag varit allmänt städ dag. tvättat, bäddat rent, städat bur.

Uppdatering på sojamjölken, den blev int något vidare dock smakade jag den innan den kallnat kanske godare då, men tyckte den blev väldigt vattnig ismaken.

Nej ska återgå till att kolla på law and order: SVU innan jag läger mig, börjar juh trotts allt nio imorgon. Undra vad morgondagen bjuder på? Inget direkt planerat efter dagsverksamheten, som man aldrig på fredagar kan veta hur länge man måste vara där.
God natt alla ni som läser detta.
/N

0 comments:

Skicka en kommentar