About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 16 september 2010

Ledig idag

Dagens planer är:

  • Försöka göra sojamjölk
  • Ta ett långt varmt bad (avklarat dock)
Så nu blir det nog att slappa framför tvn eller datorn. Och försöka hitta vilken låt jag tänkte på igår. Kommer bara på en textrad från den. Melodi och allt annat är som bortblåst, tror dock på att det kan vara en lacrimosa låt. Men med enbart en 70 låtar med dem kan det bli svårhittat. Eller så blir det lätt mina misstankar är att det var Road to pain jag tänkte på igår måste hitta text. Eller så  spelar man bara upp låten för att se om man hade rätt, vilket jag hade.

Skulle egentligen kollat på Resident evil: Extinction men misslyckades med det (igen), var alldeles för trött för att koncetra mig så lekte istället med facebook app. Resultatet blev:
Pyret, Manas syster som dog alldeles för tidigt


Mana, min personliga favorit av bilderna jag gjorde om

Mana och Pyret


Min lilla busunge Anette

Frå väl försöka se debn filmen någon annan gång var dock andra försöket nu. Vet inte varför jag nu förtiden inte kan koncentrera mig på att kolla på något som är längre än 1 timme långt när jag är själv. KOllar jag film på datorn brukar jag få pausa var 30onde minut för att ens kunna ta mig igen hela, vilket gör att en 90 minuters film kan ta närmare 2 timmar att kolla på.

Nej nu ska jag ta ett litet break från datorn. och se vad verkligheten har att bjuda på. 
/N


0 comments:

Skicka en kommentar