About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

lördag 4 september 2010

Barn =inget för mig

Var och handla nyligen och en pappa och en flicka på ca 5-6år hamna bakom mig. Jag blir alltid uppstressead när folk står bakom mig och jag ska lägga upp varorna. OCh ännu värre denna gång då ungen nästintill klättra där vid korgarna och vägrade vara still. Hon höll på att få min korg i ansiktet tack vare det.
Ungar är nog inget för mig, de går väl an när de är under ett eller kommer upp runt 12 års åldern. Där i mellan är de mest jobbiga, med undantag för lugna barn som är still.

Inte fick jag med mig allt som jag skulle handla. Men tar och handlar det senare imorgon el ikväll, var juh bara spån och hö till marsvinen så det kan vänta dock kunde inte min mat göra det.

Imorgon fyller min ena storebror år. Så kul, nej jag ogillar inte alls födelsedagar. Vem kom på att man ska fira sådant?

0 comments:

Skicka en kommentar