About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

lördag 18 september 2010

Lördag

Ick sovit för länge men så går det när man har ont i halva kroppen. Blev inte något inlägg igår häller, var hur trött som helst efter att ha handlat på ica maxi med brorsan.  Var ingen bra ide att åka dit vid 18 tiden på en fredag tydligen. Var packat med folk men nu ska jag ha mat så det räcker ett tag.

Ikväll är det kulturnatt men vet i sjutton om jag vill gå. Efter en snabb genom koll av schemat lutar det  mot nej.
Och imorgon är det val och jag har inte bestämmt mig vad jag vill rösta på, så lär nog bli blankt om jag ens röstar

Ugh idag har jag världens halsont. Och mitt hår är fullt av tovor. Kommer bli en långdag idag tror jag. Just nu vill jag bara sova men redan sovit förmycket, lite smått en ond cirkel juh mer jag sover desto mer vill jag sova. Plus kroppen lär nog int vara på mycket bättre humör idag än igår. Lär bli Parenthood maraton idag. Iaf tills bror hämtat upp mig för att köpa hö till marsvinen
/N

0 comments:

Skicka en kommentar