About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 13 september 2010

Måndag Morgon

Och urtrött är man. Jag vill bara sova, men får ej jag börjar juh nio och måste gå om ca 50min. Illa jag vill juh bara krypa ner i sängen igen. Hoppas lite morgon musik får mig att piggna till. Tror det blev i minsta laget med ca 5 timmars sömn inatt.
Problemet med morgon musik är man måste hitta något som man vill lyssna på och som man kan vakna till av. Har jag verkligen någon sådan musik. Har man 6923låtar på datorn borde det finnas något, bara kanske lite svårhittat. Trodde jag hade rensat bort massa musik men det märks juh inte.

Just nu vill jag bytta med någon som har förmågan att få sova ut, och inte börjar så tidigt som mig.

Drömde att jag lyckats köpa gröna linser istället för röda och var förbannad på mig själv över den dumheten.  Var tvungen att kolla efter jag gått upp så jag inte verkligen hade gjort det kan typ inte göra något med gröna linser.

Nej kanske borde man försöka göra något denna morgon innan man ska iväg en enbart sitta vid datorn
/N

0 comments:

Skicka en kommentar