About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 7 september 2010

Lite Om mig

 Ålder :23
Bor: Västerås
Djur: Tre marsvin och Två råttor (minns ni dem från första inlägget )


Tvserier jag följer
  • Criminal minds
  •  True blood
  • Sons of anarchy
  • Ncis &Ncis L.A
  •  Doctor Who
  • Stargate Universe 
  • Ghost whisperer (tror den slutat gå)
  • House 
  • Morden i Midsomer
  • Cold Case
Nej spenderas inte så mycket tid kollandes på tv. Kollar när jag kommer ihåg, eller har tid över och har osedda avsnitt på datorn 


Böcker jag läser just nu: 
  • Rober Jordan- the Path of Daggers
  • Anne Rice- Vampire Chronical (har tre böcker kvar)
  • Gravitation (Manga men få väl räknas som bok då jag juh läser den
Favoritartister: (ingen rang ordning här då jag kan gå månader utan att lyssna på flertal av dem.)

Mechanical Moth, Oomph!, Illuminate, Alexander Veljanov,Deine Lakaien, Adam and the Ants, Adam Ant, Cirkus Miramar, Alice Cooper, Tanzwut, Corvus Corax, Voltaire,Rasputina, London After Midnight, Bruno Kramm,Blackmores night, The Cure, Disturbed, 30 Seconds to Mars, Therion, Nachtmahr, Saltatio Mortis, Rapalje, Letzte Instanz, Lacrimosa, Seventribe 


Det var bara en liten del men för jobbigt att skriva närmare 100 olika artister/band.


Det får vara all grundfakta för nu. Hör av er om ni vill veta mer eller missat något viktigt genom komentarer.

---
Brosan skickad denna länk till mig via msn http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/kaffe-bra-for-hjartat-1.1163166

Vad tror ni om kaffe är det bra eller dåligt? Vill gärna veta vad ni tror. Alla rön säger olika så man vet inte vad man ska tro.

Denna väska van jag på tradera. Kostar drygt 200kr med frakten, klart värt hoppas den kommer snart bara



/N

0 comments:

Skicka en kommentar