About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

lördag 25 september 2010

Dagens Outfit

Glömde att jag har en mobilkamera så får bli en liten bild från vad jag har på mig idag, köpte tröjan på blue fox i stockholm, väldigt söt tycker jag




Passar på att slänga in litet musiktips. Idag schandmaul- wolfmensch. Lite passande när man kollar på being human. Hittade bandet av en slump när jag lyssna igenom några blandskivor jag laddat ner. Hittils har jag inte hittat någon låt med det bandet jag inte gillar.
/noctifer

1 comments:

  1. Wolfmensch är bra, fast åandra sidan så brukar de flesta av deras låtar vara det.
    Tack för tipset.

    Jo, det brukar bli dyrt i Stockholm.
    Handlade själv för minst 1500 trots att jag inte hade tänkt det.
    Men roligt var det iallafall, bortsett från att vi gick fel ett antal gånger. :)

    SvaraRadera