About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 29 september 2010

blä

Min dag sen jag kom hem har beståt av hosta, true blood och äta. hade tänkt fixa naglarna men hittade inte polerfilen så övergav den planen, hittade ett öppnat packet med jordgubbs pocky istället, så inte så ila. Dock mindes jag den smaken som betydligt mindre söt, jag är inte så förtjust i söt eller choklad när det kommer till godis dock är pocky ett undantag när det kommer till chokladen. Av de tio pocky paketen jag köpte i fredags är det 6,5 packet kvar. Pojkvännen som inte trodde mitt lager skulle räcka i ens en vecka. Just nu verkar det som han kommer ha fel.

Jag önskar att min förkylning skulle vilja släppa taget, orkar inte vara sjuk längre räcker inte en vecka, plus saknar juh pojkvännen vi har juh int träffats på länge pga att jag varit sjuk. Aja imorgon borde det vara en kort dag, så lär gå fort, oj samhällsuppgiften är visst inte klart.

Skippar musiktipset idag orkar helt enkelt inte leta någon låt idag
/noctifer

0 comments:

Skicka en kommentar