About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 28 september 2010

Tisdag kväll och funderingar om hårfärg

jaha var ytligare en dag snart över. Inte hänt mycket idag förutom en massa städande. Och ätande, har juh en hel del lasange kvar sen igår så blev lite extra middag.

Jag vill färga håret, men vet inte vilken färg plus de senaste året har jag färga det rött, brunt, svart sen rödsvart. Sista en halvpermanent färg som skulle hålla 8-10 veckor, färgade det den 1 juli d.v.s. 12 veckor sedan och man kan fortfarande märka av den färgen, fast nu lit mer kopparrött än rödsvart.
Jag som tänkt spara ut till min naturliga men verkar hittills bara klara av att sparat i ca tre månader innan lusten att färga igen bli för stor, men vad vill jag ha för färg nästa gång, känns som enda hårfärgen som jag har kvar att testa är blond. Eller ja finns juh de extrem färgerna men de vill jag inte ha, helst vill jag inte häller använda någon permanent hårfärg häller.

Hittar ingen bra bild på hur håret ser ut nu, och har ingen kamera förtillfället så kan int vissa hårfärgen häller sen att den i vissa ljus är kopparröd och andra mer mörkbrun är en annan sak.

Skulle förutom hårfärgningen nog behöva klippa håret lite. Klippte det visserligen i början av augusti, så kan vänta ett tag till är juh inte ens 2 månader sedan det.

Undra om man ska sova snart måste juh vara nere i centrum 8.30 imorgon men man är juh inte alls trött så. Får bli nån serie sen nattdags tror jag. Natti natt

/Nocitfer

0 comments:

Skicka en kommentar