About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

lördag 25 september 2010

Pocky+ Being human= Underbart

Nyss gjort slut på ett packet pocky med cocossmak medans jag kollar på första säsongen av Being Human. För ni som int vet är pocky japnskt godis, typ kakpinnar doppade i choklad med olika smaker. Köpte choklad, dubbel choklad (två sorters choklad), cocoschoklad, jordgubb, mixe berries, Caramel milk. Mixed berries lär inte köpas igen.

Tycker att en tredje säsong av being human får börja nu.

Tyvärr blir det inga bilder från det jag köpte i stockholm då jag kameran hemma hos pojkvännen. Då jag ville vissa vad jag köpt. Blev lite småsaker bland beeing human säsong 1&2, Torchwood säsong 1, lite ny manga och en bok från sf bokhandeln orkar inte tänka igenom vad jag köpte från blue fox just nu blev för dyrt.
Fattar int hur jag alltid lyckas lura i mig att jag bara ska ha en eller 2 saker från dem affärena.  Kommer för lätt upp över 1000kr i dem affärena.

Får se när jag kan få hem min kamera så jag kan vissa bilder på allt. Nu ska jag återgå till Being human och vara sjuk.

/noctifer

0 comments:

Skicka en kommentar