About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 12 september 2010

Morr...........

lyckas totalt fått hjärnsläpp just nu, är en mechanical moth låt jag vill lyssna på men kan inte komma på vad den heter. Trodde det var The unseen men verkar inte vara den. Får väl lyssna igenom en ca 50låtar lång spellista för att hitta den. Eller ja kan nog vara personal oblivion (eller nej).
Jobbiga är att jag minns inte en ända textrad från låten. Så får hoppas på att jag känner igen den på melodin och känslan i låten. Vilket inte kommer bli lätt.

Pojken verkar totalt glömt att leta efter mitt armband, jag hoppas verkligen att det ligger hos honom. Visserligen inget dyrt armband men ändå gillar inte att tappa bort smycken speciellt när jag inte märker att det är borta förens efter några timmar. Oftast brukar juh då chansen att hitta dem igen vara 0, men hoppas kan vi juh alltid.

Imorgon bir det lång dag, 9-1530 på ett ungefär kan bli längre. Ser inte direkt fram mot det, men kan nog bli kul ändå.
/N

0 comments:

Skicka en kommentar