About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 9 februari 2012

Ny kamera och annat

Hallå hallå.

Nu var det ett tag sen men har inte haft något direkt att skriva om så.

Livet rullar på har fått praktikplats på önsta hundagis, plus eventuellt en annan praktik på g. Ska ditt på måndag för att prata mer. Hoppas allt går bra på mötet, dock lite nervös men allt ska nog gå bra.

Men var juh inte riktigt det jag skulle skriva om utan att jag gått och skaffat mig ny kamera, en Nikon d90

Photobucket
förpackningen

Photobucket Parvel fick ställa upp på några test bilder

Photobucket mer test

Photobucket

Så nu måste jag lära mig att använda den ordetligt. Vilket nog kan ta ett tag, eller ja iaf lär det ta ett tag innan jag lärt mig hitta alla inställningar ordentligt. Ska nog ge mig ut på liten fotovända senare

2 comments: