About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

lördag 8 januari 2011

Ugh

Har blivit väldigt dålig på det här med att blogga på senast tiden men fanns inte tid igår.
Var förs och fika med äldsta brosan, och handla mat kom å att jag glömt det och knappt hade någon mat hemma.

Sen var jag på fest med pojkvännen hos någon som han känner. Till min stora förvåning träffa jag en gamal klasskamrat, satt säkert i närmare fem min och funderade om det verkligen var han, innan han kände igen mig, tror ingen av oss förväntade sig att den andra skulle vara där. Fast hade kul därimot har han inte förendras så mycket sen jag lärde känna honom förutom musiksmaken men där har vi båda förändras ganska rejält.
Fast sockor och parket golv går inte ihop, vet inte hur många gånger jag hållt på halkat och igår kväll halkade jag och slog i ankeln i ett skåp, nå man var juh inte dirket nyckter men vafan att jag inte lär mig aldrig att ta av mig sockorna som jag har i kängorna för att inte frysa fötterna av mig.

Därimot var det juh så kul att ta sig hem från pojkvännen idag. Skulle gå en buss 1335 och en vid 1355, var vid busshållplatsen 1330 och bussen kom vid 1400. Och var folk vid busshållplatsen när jag kom så 1335 bussen kan inte varit förtidig direkt. Så stod där och vänta i en halvtimme och frös, väldigt kul. Sen var nästa buss sen men bara ca 7 min. Kul start på dagen nej.

Nej ska nog ta och avsluta nu, hoppas ni alla får en fortsatt trevlig helg

0 comments:

Skicka en kommentar