About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 30 maj 2011

Mitt lilla öra gör ont, fy sjutton för att duscha med oläkt piercingar. Hur sjutton kan jag glömma det var enda gång och hur djävla jobbig smärtan i övrigt är under de första dagarna. OCh Industrialen är väl lite mer jobbig än de tidigare. Fast hade juh förväntat mig mycket värre och att håret skulle trassla mer med den. Tur det.
 
Ångrar nästan piercingen men bara nästan för kommer bli snyggt när den är mer läkt än vad den är nu. Fast sen har jag nästan ångrat alla mina piercingar under början av läketiden, för att sedan när de är läkta älska dem.

Fast känns som man inte borde gnälla så mycket över en självvald smärta som jag gör ibland, men vad då jag gillar att gnälla.Fast som det sägs no Pain no gain.

0 comments:

Skicka en kommentar