About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 1 maj 2011

God Morgon

Nu blev det visst en liten paus igen men men.
Har haft fullt upp med shoppande och festande, dock blev det verkligen noll bilder från dessa fester. Så man är väl lite småseg men lite kaffe hjälper mot allt. Tja fast inte igår då jag bara inte kunde få i mig kaffe då det smaka så illa.


Lyckades här om dagen hitta en ny skiva. Eller ja en vän hittade den och vissa för mig då han vet att jag gillar bandet, tacka vet jag skivaffärer som tar in lite mer okända band. Jag älskar och köpa skivor trots att jag sällan lyssnar på dem utan dem hammnar direkt på datorn sen stor dem och samlar damm.  Problemet är bara att mitt skivställ är lite överfullt vid det här laget.
Litet skivställ och fan vad jag irriterar mig på blixt blänket, och faktumet att att jag skulle beöva ett annat objektiv så jag kan komma närmare objetivet utan att gå allt för nära så man får med så mycket som möjligt.
Nej nu måste jag gå och leta rätt på linsskyddet till kameran som jag inte kan minnas var jag la när jag skulle ta kortet

0 comments:

Skicka en kommentar