About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 27 april 2011

God morgon

hej hej.

Börjar morgonen med lite musik och kolla kontot. Fick juh pengar idag så var tvungen att kolla hur mycket jag nu har. Så nu ska det shoppa. Nä lär nog inte bli mycket av sånt då inte jag gillar det, de flesta killar jag känner tycker det är skumt med en tjej som avskyr shoppa. Speciellt skor är avskyvärt, kanske därför jag har min lilla skosamling av väl ingåda skor.

Fast samtidigt det skulle vara skönt med några långa kjolar men orka försöka hitta det. Så jobbigt att prova och hålla på. Tror seriöst att jag inte handlat några nya kläder sen förra sommaren, eller jo köpte juh några enstaka plagg i höstas, och några korsetter i vintras men det är allt, fast skor köpte jag juh för ca en månad sedan. Fick ryck och ville gå in på skopunkten och hitta där ett par underbara skor, synd bara att skopunkten inte verkar ha någon bra kvalitet på sina saker.


Nej borde avrunda och leta på laddaren till laptopen innan batterit dör, och sen käka frukost. Eller ja börjar nog med maten.

Och jag vet att det är stavfel i presentationen när på blogger ska fixat någon dag

0 comments:

Skicka en kommentar