About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 24 april 2011

Ish

Att försöka sluta röka och leka med tungpiercingen på en och samma gång verkar omöjligt. Fast hoppas verkligen att jag lyckas hålla upp med rökningen mer än i 24 timmar denna gång.

Förövrigt kommer nog denna dag bli lika meningslös som de flesta andra. Borde städat upp under påsken men nej det har man inte lyckats med, minns knappt när jag städade hemma sist, detta är illa. Kan bero på att jag nästan aldrig är hemma nu förtiden.
Söndagar måste vara veckans sämsta dag, specillet när man är långledig, vanliga söndagar brukar jag vara utråkad som fan på och bara vilja ha något att göra är illa nog, och nu ska man vara ledig en dag till. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.
Sen att jag inte ens orkat göra mig i ordning ännu är en annan femma

0 comments:

Skicka en kommentar