About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 24 april 2011

God Morgon

Ugh redan vaken somnade juh inte förens efter 2 igår, och nu har jag världens huvudvärk, har haft världens skummast sömnrytm denna påskhelg, Plus dagarna försvinner hur snabbt som helst, när jag trott det gått ca 10 min har det egentligen gott 3 timmar. Märkligt.

Lovade igår natt att jag skulle vissa nya piercingen, här har ni den

Inte helt läkt, då det bara gott ca tre veckor sen jag gjorde den. Gjorde väldigt ont enligt mitt tycke, har aldrig varit med om att det känts så mycket. Börjar dock redan tröttna på att göra rent den näsvingen var juh jobbig att göra rent, man ser juh knappt när man ska rengöra baksidan av hållet.  Men måste göra rent i några veckor till så får väl stå ut

0 comments:

Skicka en kommentar