About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 24 april 2011

sömnlöst

Hej hej igen vet att det var ett tag sedan jag skrev här. Kan int sova just nu så passar på att skriva ett litet inlägg via iphonen.

Tror inte mycket hänt sedan senaste uppehållet. Förutom en ny piercing ( som ni förhoppningsvis får se imorgon).

Om ni undrar varför det blivit en massa uppehåll på senaste tiden så är det för att jag helt enkelt inte haft mycket tid till att blogga all min lediga tid har gått till pojkvännen. Jag bor typ hos honom 6 av 7 dagar, och andra vänner. Sen har jag inte haft så mycket att skriva om häller, och har mer ägnat min tid åt att lära känna mina kameror lite bättre. Har juh nu för tiden även en nikon d40 att fotografera med. Den är lite roligare att ta kort med än min gamla Canon ixus 130,en liten kompakt som nog egentligen är nyare en min nikon då nikon var beganad när jag köpte den. Visserligen är Canon rosa och fin och fortfarande kameran jag använder mest då den är lätt att ha med sig.

Om en vecka är det pojkvännen om min ett årsdag. Undra vad som kan hända då. Kanske ska man försöka hitta på något trevligt tillsammans.


Nej detta får vara allt för ikväll, God natt alla internetanvändare som läser detta.

0 comments:

Skicka en kommentar