About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 29 juli 2012

god morgon

Hur är det idag då?

Jag har nyss lyckats få i mig frukost och ska ta i tur med lite bildredigering, bland annat av Parvel framfart i fönstret. Han gillar att äta blommor, fast han låter tydligen porslinsblomman va i fred. Får se om jag väljer att vissa upp några av dem här.

Annars lär det inte hända så mycket. Funderar smått att lägga till en ny kategori till bloggen vi får se. Dock lär det inte komma några mer uppdatering i veckans naglar, målade naglar funkar inte så bra på praktiken. Däremot fixar jag dem lite då och då när jag är ledig och har energi till det.

Nej dags att återgå till bilderna, nå först måste jag hitta iphonen för lite musik blir så tråkigt att redigera och välja ut bilder utan musik.

0 comments:

Skicka en kommentar