About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 31 juli 2012

Morning

Hallå.

Åter igen är jag uppe alldeles för tidligt. Fast idag är jag hyfsat pigg för ovanlighetens skull. Sitter just nu och dricker kaffe med en springandes runt på golvet, dock kan jag int ställa ner kaffekoppet på något vettigt ställe. Kaninen springer som en galning och bryr sig inte om att något kommer ivägen, vilket slutar med omkull vänta saker.

För övrigt fyller Parvel 9 månader idag. Eller ja han är juh från djuraffär så jag vet inte exat när han är född utan bara att han är född vecka 44. Han börjar blii stor.

Photobucket
Lite söt fluffboll var han när han var enbart 2 månader.

Photobucket
Inte längre än fluffboll, men söt är han ändå.


Suck vad ska man hitta på framtills jag måste iväg till praktiken. Börjar inte förens 11 men måste sticka runt en timme innan. Ibland är det inte kul att inte ha något körkort. Har ca 20-30 min väntetid på en av bussarna nämligen fast har man kamera med sig är det inte särskilt svårt att fördriva tiden, dock är systemkameran ibland lite väl tung, trotts att det lättaste objektivet sitter på. Kompaktkameran är juh inte världens roligaste att ha och göra med. Jag saknar verkligen manuella inställningar på den och den presterar inte så himla bra i dåligt ljus och när motiv rör sig. Någon som vet om det finns en kompaktkamera som har manuella inställningar som presterar någorlunda bra i sämre ljus för högst 1500kr? I såna fall får ni gärna hojta till.

Nej kanske dags att avrunda detta inlägg så man inte fastnar framför datorn hela morgonen.

1 comments:

  1. Men hjälp, vad sött, man vill bara gosa och lukta!!!!

    SvaraRadera