About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

lördag 4 augusti 2012

Onsdag del 2

Photobucket

Lampa

Photobucket
Sliten byggnad, det finns det en del av i kopparlunden om man letar lite. Fanns även en "gård" som var omgiven av halv rivna hus, fast tror jag inte kommer åt att kunna fotografera där utan att riskera kamera eller att jag lyckas skada mig.

Photobucket

Sen hitta jag en trappa som jag tvinga exet att poesera i. Han muttra något om att han trodde jag inte gillade att fotografera människor innan han gick och ställde sig. Visst det stämmer men känner mig just nu så uttråkad på det jag brukar fotografera, och man måste juh prova nytt för att kunna utvecklas som fotograf. Dock har han alldels för lätt att röra sig framför kamera och hitta intressanta bilder själv men att behålla dem en längre stund var inget han tänkte på. (skulle även viljat ha med min externa blix till denna bild och de andra som ni inte kommer få se)

Photobucket En tämligen centralt belägen kyrkogård, minns jag rätt så bör det ligga ett dagis strax brevid kyrkogården. Undra hur det tänktes där?

Photobucket en spindel trivdes där.

Photobucketskrapan

0 comments:

Skicka en kommentar