About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 1 augusti 2012

Trööööööööttt

Ett snabb inlägg innan nattning för min del.

Mitt ex hörde äntligen av sig strax innan 17 så blev en liten vända på stan. Han behövde smakråd vid inköp av ny kostym och mutade ner mig med att han skulle bjuda på kaffe.  Så efter vi var klara med det gick vi och köpte kaffe och tog med oss och satte i vasaparken och prata strunt, eller ja han hade träffat en bekant inne på Dressman så de prata strunt, jag fastna med en tjejkompis som kom ditt strax efter vi satt oss ner så jag prata mest med henne.

Efter det drog jag och exet till spicy hot för middag då vi båda var tämligen hungrig, var på jag sen får får världens lust att fotografera som tur var hade jag systemkameran med mig så blev en vända ner mot kopparlunden. Sammanlagt blev det ca 140 bilder tagna på drygt en timmes tid sen blev ljuset för dåligt och jag ville inte använda inbyggda blixten, då det skulle förstör stor del av bilderna. Så jag har lite att göra imorgon efter praktiken. Får se om några dyker upp här.

0 comments:

Skicka en kommentar