About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 20 juli 2011

Dagens Planer

Är att förflytta 274,1 gb från en extern hårdisk för att sedan formatera om den ena. Sen när det är klar så har jag nog en 600gb att flytta från den andra hårddisken till en tredje som jag gjorde backup på  och omformatera igår. Om den nu funkar som den ska. Man ska inte behöva logga in med en extern hårddisk i för att datorn ska hitta den, och det ska definitivt inte komma upp ett meddelande om att datorn inte kan reparera ett fel på externa hårddisken

Sen lämna tillbaka den hårddisken jag låna för att göra backup på om gamla funkar. Efter tagit bort allt mitt. Snäll pappa lånade mig den för att kunna fixa utan att massa bilder försvann. Funkar inte den gamla så får jag väl försöka komma överens med far om jag kan behålla låneexterna. Då den är iaf den enda som har utrymme för all mina bilder och filmer. Den hårddisken jag formaterar om tänkte jag använda och göra backuper på vanliga hårddisken med

Suck det här lät väldigt rörigt och det är det också. Sen så är jag nyvaken med.

1 comments:

  1. Tack för din kommentar på min blogg. :D La till lite info om vilken utrustning jag använde. ;)

    SvaraRadera