About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 28 juli 2011

Det här med objektiv

Gud suttit och lästa halva dan om olika objektiv. Skulle vara roligt att testa ett vidvinkelobjektiv och ett macro någon gång. Däremot verkar sådana gå på en heldel och just nu har jag inte råd med så dyra saker just nu. Så det får vänta, plus borde lära känna kameran lite bättre tror jag. Sen har juh jag ett ganska bra allroundobjektiv just nu och väldigt nöjd med bilderna men skulle ändå vara roligt att testa något annat.

Fotografering är inte den billigaste hobbyn fast sen tror jag aldrig jag haft någon direkt billig hobby, skulle väl vara fixa med naglarna men även den går juh på runt 1000kr/år.

Fotografering är juh snarare större summor men inte så ofta, eller förhoppningsvis inte så ofta. Kameror håller juh ett tag och objektiv med om man inte klantar sig och tappar dem eller likande.

0 comments:

Skicka en kommentar