About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 19 juli 2011

Veckans naglar

Nå kanske inte riktigt veckans naglar då jag brukar tröttna på hur dem ser ut efter nån dag, men hur dem ser ut just nu då lösnaglarna inte satt kvar något bra. Första gången jag använder graffiti lack så resultatet blev halvdant, underlacket är ett gammalt Viva la diva lack som köptes för över ett år sedan. Kameran verkar lyckats få rätt färg på det lacket denna gång.

Visserligen på dem bilderna har jag inte tagit bort det som kom utan för då jag inte hade tid till det. Aldrig mer att jag fixar naglarna när jag är stressad och ska iväg inom en 45 minuter.
Trodde jag skulle ha en bild på underlacket på datorn men det har jag visst inte.

Ska försöka bli bättre på att blogga igen men andra saker verkar just nu komma i mellan.

0 comments:

Skicka en kommentar