About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 23 augusti 2011

God dag

God dag.
Noctifer här igen, lite lagom trött efter lång dag på dagsverksamheten. Fast var en väldigt tom dag där då vi fick vänta i ca 3 timmar mellan två olika pass. Fast jag och de andra där blev ca 45min sena pga att vi satt nere och rökte och snackade alldels förlänge, tur att det bara var vi där så var bara handledaren som väntade på oss. Bra att det ska efterlikan en arbetsplats och ingen direkt bryr sig om man kommer sent från lunchen.

Fast eftermiddags passet var värdelöst var bara någon kortövning där det stod olika egenskaper som man skulle rangordna, jag avskyr den övningen sen att jag inte kunde koncentrera mig på övningen häller pga att jag var så hungrig så jag hade ont i magen, var en annan sak. För inte hade man ätit under lunchen utan snackat bort den. 

Förutom det så har dagen besått av mathandling och rengöring av 4mm töjningarna, vilket fick mig att tro att jag kan töjt ena örat för snabbt.
Är dock på jakt efter snygga 5 mm tunnlar eller pluggar så jag kan fortsätta snart men än så länge inte fått tag på det i Sverige.  Skulle vara snällt om någon kunde tipsa om en bra svensk sida som säljer töjsmycken. Jag behöver snygga hälst ska de juh vara i titan eller kirurgiskt stål så man kan duscha med dem.

Nej ska återgå till kaffedrickandet och fundera på vad man ska äta för middag medans jag kollar på Doctor Who.

0 comments:

Skicka en kommentar