About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

fredag 19 augusti 2011

God Morgon

Blev visst inget inlägg igår. Varför? jadu inte har jag någon anledning häller. Eller var jag för upptagen med att försöka fotografera regn för att komma ihåg att blogga.

Just nu fick det bli urgamla Doctor who avsnitt från 60talet. Nå avsnitt skulle inte jag kalla det verkar bara funnits ljudupptagning och massa stillbilder kvar av det jag är på, ja har väl sagt att jag är lite av en nörd ibland. Roliga är att jag brukar inte gilla Sci fi men Doctor who har jag då fastnat för.


Ikväll ska man över till Miku och se hur hon bor. Faktiskt första gången jag är hos henne och då flytta hon för över ett år sedan. Tror jag ska ta med mig datorn plus externa hårddisken och min lilla systemkamera, fast väljer nog ha 18-55 objektivet på då. Blir en tung väska att släppa på under dagen dock.

Nej nu till frukost, får se om jag hinner skriva mer innan jag sticker iväg för dagen. Något inlägg lär ju inte komma ikväll, jag har juh inte mobilt internet, plus vore väl inte snällt att blogga ändå när man är med en vän

0 comments:

Skicka en kommentar