About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

fredag 26 augusti 2011

God Morgon

Som sagt tidigare, han inte med att blogga igår då jag och tjejkompis var upptagen med filmkväll. Såg Rats - Nattens terror. Stod att det skulle vara en råttskräckis så hade hopp om att den skulle vara lite läskig även om det var en (b-)film från 1984 men så vi skratta. Den var juh nästan roligare än de flesta komedier jag sett. Var inte jätte dåligt gjord bara lite överdriven ibland.

Tjejen har juh världens underbaraste råttor Sheldon och Melvin, som jag fick hålla på med. Gud vad jag saknar mina småttingar ibland när jag får gosa med dem, specillet Melvin, en go och lugn champange (tror jag) pojk som påminner lite i sättet mig om min gamla Toumas


Tuomas
Toumas, tagen första dagen han var här för cirka 7 år sedan.


Har förhoppningsvis till att redigera lite av de runt 150 bilderna jag tog på Sheldon och Melvin igår nu ikväll så då lär ni få se minst en bild på vardera. Fast blir nog lite jobbigt att fixa bilderna även om vissa nog bara görs om till jpg sen sparas. Trodde då aldrig att jag tog så många bilder.

Nej nu ska jag ta igen lite forum- och bloggläsning innan det är frukostdags.

0 comments:

Skicka en kommentar