About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 24 augusti 2011

Hemma igen

Så var man hemma igen från en inte allt för innehållsrik dag.
Personen som håller i kulturgruppen var tydligen tillbaka så blev ett besök på konstmuseet. Inför Jöbbsökeri var tydligen bara lite grundläggande vad som behövs för jobb, denna gång var det mest koncentration på hur man skriver cv och vi lär fortsätta med det på fredag. Yay.
Tydligen blev dagsverksamhetens laptop stulen strax innan lunchen. Det är andra gången det händer så undra om det blir nyheter imorgon. Hur dem lyckas förstår jag inte riktigt, stod framme i ett rum i högst en halv timme och det var folk inne i angränsande datasal.

Imorgon lär inte bli mycket bloggat, hade juh tänkt åka till pojkvännen ikväll. Sen imorgon efter dagverksamheten lär det bli film med en där ifrån om hon kommer in, annars får jag väl ringa henne på lunchen och se hur det blir.
Nej nu ska jag nog gå och packa och äta lite innan jag ger mig av. Slänger upp en bild från i sommras när jag var med seventribe på get away rock och fick chansen att se Sonata Arctica live.

Photobucket 
Klickbar som vanligt för full storlek

0 comments:

Skicka en kommentar