About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 16 augusti 2011

Naglar

Förra veckans plus de jag har just nu. Visserligen målade jag de jag har nu i mitten av förra veckan men de har hållit ganska bra
Gamla, Underlack Depend sen isadora graffiti lack.

Nya, OPI Not like the movie (el något sådant har inte nagellacken här). Gillar verkligen färgen på det, skiftar i silver/grönt. Dock behövs det tydligen tre lager för ordentlig teckning använde bara två.  

OPI's nagellack är dock inte direkt billigt men håller bra det gör dem, iaf med genomskinligt lack över. Har nu haft den senast i snart en vecka och inte nästintill inte avskaft något dem och då är inte jag den som är försiktig med mina naglar. Med Opi så brukar jag oftast tröttna på färgen innan det ser allt för illa ut.

0 comments:

Skicka en kommentar