About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 24 augusti 2011

God Morgon

Hur är det med er idag?
Allt är bra här, sitter just nu med morgonkaffet och funderar på vad det är man måste fixa innan man ger sig iväg.

Min senaste piercing tror jag inte gillar mig. Igår börja den blöda igen, seriöst efter tre månader typ. Jag måste nästan sova på den eller stöta i den mer än vad jag lägger märke till. Plus jag orkar just nu inte gå till Jonas på magic lines igen för samma problem som sist. Tänker försöka smörja in den regelbundet igen då jag slarvat med det då den inte kännts lika torr som den gjorde då. Jag blir smått galen på den visst jag velat ha den länge men kan den sluta pendla mellan att skötta sig perfekt för sen helt plötsligt börja blöda.

Är det Någon mer mer än jag som har problem med bloglovin, inlägg i bloggar kan visas långt efter de är skrivna. Lagom kul ibland trodde det skulle vara en sida för att underlätta att se när det kommit nya men nej. Har många gånger gått in på en blogg där det inte finns några mer nya inlägg och ser att det fanns ett nyare inlägg än dem bloglovin påstår, och vissa gånger är det inlägget redan då en timme gammalt. Så frågan är hur sjutton läser bloglovin in bloggarna.

Nej dags att återgå till morgonsysslor tror jag

0 comments:

Skicka en kommentar