About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

fredag 23 september 2011

argh

jag har glömt lösenordet till budget filen på datorn, har testat dem jag brukar ha men verkar inte vara något av dem, varför ändrade jag utan att skriva ner det.

Suck varför ska jag oftast gå ner i vikt under hösten. På drygt en månad har jag enligt vågen gått ner 3 kg, och har inte direkt ändrat något i mitt liv just nu förutom att jag äter mindre godis, men kan det verkligen göra så stor skillnad. Fast gick juh upp 8 kilo på inte ens ett halvår så. Är nästan jämnt så upp under sommaren ner under höst och vinter.


Photobucket 
Avslutar med en bild från kulturnatten förra helgen mer kommer när jag orkat välja ut bra bilder, nu ska jag fortsätta med frukosten.

Märkte att bloggen såg lite konstig ut men nu borde den vara normal igen

0 comments:

Skicka en kommentar