About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

lördag 24 september 2011

Kulturnattsbilder

Äntligen har jag lyckats ladda upp bilderna från kulturnatten förra veckan, tog typ bara bilder på avslutningen då det var det mest intressanta. Jag ångrar att jag inte gick på marknaden nere vid slottet men var för mycket folk där när jag kommit ner på stan. Borde åkt ner tidigare men var fortfarande förkyld förra helgen så orkade inte vara nere så länge.

Varning för bildbomb.


Vi börjar med gycklargruppen trix eldshow

Photobucket



Photobucket

de var allmänt svårfotograderade, specillet när det stod på biltak och åkte runt

Photobucket

photobucket

photobucket

photobucket

photobucket

photobucket

Sen lite fyrverkerier

photobucket

photobucket

photobucket

photobucket

photobucket
Det sista var inte nådigt mot öronen, eller ja var två som avyrades med väldigt kort tid i mellan


Ugh skriva bildkoder i html tar då tid, fast går snabbare än andra alternativet blogspot har. Dock måste man vara väldigt uppmärksam, ett litet tecken fel i koden och inlägget kan se väldigt skumt ut. Fast måste kolla vad jag har för inställning för radbyten, verkar som att jag inte behöver koda dem för att det ska göras radbyten, vilket är dumt vill gärna ha mellanrum mellan koderna för att lättare se vad som blivit fel, utan att det ska innebära mellan rum i själva innläget.

0 comments:

Skicka en kommentar