About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 27 september 2011

Fan

Tydligen ska jag spilla massa kaffe (som inte ens är gott) över mig och pojkvännens säng.

Att gå in kängor är jobbigt fast vet i sjutton om storleken stämmer på den. Står GB 5 D 39 vilket är skumt, storlek 5 i storbrittanien brukar väl ändå vara storlek 38 i europeska storlekar. Vilket i såna fall kan förklara varför de känns så himla små. 39 brukar ena kunna vara förstor och andra passar medans 38 blir lite smått.

Skulle köpa garn till att göra klart fransarna på en sjal jag stickat, men köpte fel tjocklek på garnet så fick börja om på fransarna. Vilket självklart gjorde till att garnet inte räckte, så får gå tillbaka till affären och köpa nytt. Jobbiga är att jag inte gillar affären alldeles för liten och trång. Fast kan ju kolla om de har åtta mm stickor. Verkar inte finnas någon annan affär som ligger centralt som har det så

Väldigt trött idag trotts att jag sovit lika mycket som alltid. Av någon anledning verkar det inte riktigt räckt.

Nej nog dags att göra sig i ordning för dagen.

0 comments:

Skicka en kommentar