About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

lördag 3 september 2011

Regnbåge +testbild

Hej igen, äntligen hemma och kan uppdatera lite bättre tänkte vissa upp två bilder från ett försök att fotografera regnbåge tidigare i veckan.







Photobucket
tagen på hemvägen från bussen.

Photobucket 
Nästintill hemma när jag lyckas få syn på den dubbla regnbågen. Nå den är juh alltid dubbel gäller bara att vara i "rätt vinkel" för att kunna se den

Photobucket 
testbilden en vissen ros, fick den när jag fyllde år i våras av min bror dock har den ståt hos pojkvännen hela tiden. Trotts att den sen länge vissnat har vi inte slängt den ännu. Ja vi är lata av oss.


Alla bilder tagna med Nikon 50mm/1.8 D. Börjar gilla det objektivet mer och mer juh mer jag använder det.

Vet ni vad? Tamron 18-200 är inget objektiv man vill att det ska landa på foten. Gjorde ganska ont, men ingen skada skedd på mig eller objektiv.

Nej ska rensa lite hårddisk sen fixa lite här hemma och fundera på om jag ska med till farmor imorgon eller ej

1 comments:

  1. Stella är Agouti Striped Roan :) Fast de syns knappt längre, syntes bättre när hon var liten :)

    SvaraRadera