About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 28 september 2011

God morgon

Hallå, hallå. Hur är det med alla där ute idag då?

Lyckades lösa mitt problem med fransarna igår, så nu är min sjal äntligen klar, super nöjd med den, slänger upp en bild på den i eftermiddag när jag kommer hem från dagverksamheten, har inte riktigt tid att ta massa kort nu på morgonen. Har äntligen skaffat mig ett par egna stickor så inget mer lånade..

Idag ska man jag med ut till tidö slott med folk från verksamheten, så blir nog att plocka med kameran. Matlåda måste jag ha med mig, och åt ingen middag hemma igår, som ur var har jag pastasås i frysen så lätt fixat.

Är det bara jag som tycker att folk gillar att gnälla på facebook när dem gör om men sällan skriver vad som är så mycket sämre. Visst jag gnäller en del över top news men det är för att mina statusar ofta hamnar där och så ska det väl inte vara, annars gillar jag den idén.

Nej måste kila och fixa i ordning lunch, nä ska försöka kolla på veckans doctor who. fast kompis lyckades eventuellt spoila hela nästa veckas doctor who genom att berätta en liten detalj.

0 comments:

Skicka en kommentar