About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 21 september 2011

Inlägg 300

Då var det ett tag sedan jag skrev här. Har varit lite mycket de senaste dagarna som pågått med studiebesök på ett ställe jag kanske ska börja imåndags. Ett väldigt bra studiebesök då jag inte alls tyckte stället verkade intressant i måndags, men verkar faktiskt väldigt bra och så, nackdelen är väl att det är så långt bort.Ska till ställe två idag sen ett tredje imorgon.

En annan sak som jag fick reda på i måndags är att jag inte gillar frågan har du asperger? (nej men har en juh en annan bokstavsdiagnos). Fast var nog mer sättet personen frågade. Att bara cykla upp till mig och fråga det när jag väntar på bussen, minns inte om han sa hej innan han ställde frågan så överraskad blev jag. Tydligen har han själv diagnosen asperger så vissa av de social grejerna kanske han saknar. Och han har då iaf under de åren jag kännt honom verkat fatta att jag är intresserad av att prata med honom, då det bara är en massa kallprat, och gnäll från honom att hans kärleksliv går så djävla dåligt.

Jaha så detta var då inlägg 300, bloggat i över ett år nu så inte ens ett inlägg om dagen blir det. Men måste runda av tror jag, har en del att kolla upp innan jag ska iväg. Får hoppas att det går bra på studiebesöket senare idag.
(och att jag snart kommer på hur headern ska se ut)

1 comments:

  1. Oj, inlägg 300! Jag har kommit upp i drygt 100. Har bara bloggat på bloggen sedan ett tag före sommaren i och för sig, om jag inte minns fel. :)

    SvaraRadera