About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 14 september 2011

Tjoho

Urtrött just nu, har varit mycketden senaste dagarna, eller mycket för mig. Först möte angånde daglig verksamhet, sen igår var jag med kompis vars pojkvän nyligen gjort slut, vi satt och spela lite och prata om vart annat. Mest för att frödriva lite tid och för att hon skulle slippa vara ensam, fast fastnade för spelet, så nerladdat till Iphonen nu. Kom inte hem klockan 1930 och fick ställa mig för att laga middag, för jag var vrålhungrig. Men så hade jag inte ätit sen 12 upptäcker då att jag glömt en ingrediens till pastasåsen jag tänkt göra men funkade bra utan.

Efter ätit satt jag mig och fixa naglarna. Ena gick av i måndags så var tvungen att klippa/fila ner resterande. Målade sedan om dem vilket inte är en höjdare när man var trött och brode egentligen sovit istället. När jag väl la mig så hade jag lyckats få sån energi kick att jag ville ut och springa igen. Jag måste bli frisk snart så jag kan springa. Jag brukar nog ha lite mer energi under hösten till sånt.

Nej borde börja med frukost snart (eller rättare sagt nu)

0 comments:

Skicka en kommentar