About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 19 december 2011

2 veckor...

Har utan tänkt på det lyckats gå två veckor utan att röka. Okej nu var jag inte helt ärlig rökte juh tre cigaretter i onsdags men det var mest för vanan att röka hemma hos en kompis än att jag var röksugen. Inte allt för ila.

Tror jag ska färga håret imorgon för första gången på över ett år, gyllenbrunt så kanske inte så stor skillnad från mitt naturliga, hoppas bara inte denna gyllenbruna blir lika röd som den förra. Men det får jag juh int veta förens imorgon känner att jag inte orkar färga håret ikväll. Egentligen borde jag inte färga håret då det verkar framkalla migränanfall för min del. Fast kommer säkerligen få en pissed off piercing.

Suck bowling verkar inte vara bra för min ena nagel, lyckades på något sätt spricka. Jag förstår inte varför de är i så himla dåligt skick nu förtiden

2 comments:

  1. Grattis! (till icke-rökningen) det gäller ju att ta tillvara på tillfället, det finns perioder då det är lättare att sluta, och då gäller det att ta det tillfället, så det var bra gjort av dig! Väntar själv på att komma in i rätt motivation, annars är det rätt svårt.

    SvaraRadera