About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

fredag 30 december 2011

30/12

Hallå
Blev ett litet uppehåll igen. Har varit fullt upptagen med en liten Parvel (som förövrigt tackar för alla kommentarer om hur söt han är).

På djuraffären rekommenderade dem mig att köpa ett speciellt foder då han åt dåligt, har vissat sig att just det fodret vägar han att äta. Dumt nog har jag försökt ge honom mer av det än det andra fodret vilket lett till att han äter ännu mindre, vilket gett en väldigt orolig matte. Men sen jag tog bort det äter han som vanligt igen. Kräsen kanin som vägrar äta dyra foder.

Ska bege mig till hälla för att köpa lite hö och halm åt honom och kanske en nyårspresent. Gillade djuraffären på hälla när det var Djurmagazinet men nu har de juh bytt till arken zoo, få se om det är någon skillnad. Arken zoo ute på Erikslund var jag aldrig så förtjust i men var nog mest för att Erikslund är jobbigare att ta sig till en Hälla.

Denna blogg verkar mer och mer förvandlas till en kaninblogg men ni får stå ut med det...
Nej nu ska jag äta frukost sen göra mig i ordning för att ge mig iväg.

0 comments:

Skicka en kommentar