About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 1 december 2011

Nervöst

Ush grymt nervös för mötet på nya stället idag, förhoppningsvis kommer allting gå bra. Så länge jag hittar dit, har typ sämst lokalsinne men vet på ett ungefär var det ligger. Hoppas nästan på att det inte kommer vara mycket mer än information om stället, och någon typ av schema så jag vet när jag ska vara där.

Sen efter det måste jag hinna ringa min handledare om avslutningsmöte innan jag ska möta upp en bekant för att fika.

just nu vill jag bara krypa ner i sängen igen och slippa allt. Har även varit världens klant på senaste tiden först i söndags snubbla jag och landade på dammsugaren och i går slår jag i knät i sängen innan jag skulle lägga mig.

Aja ska nog ge upp datorn för ett tag

0 comments:

Skicka en kommentar